آتليه عروس و داماد :

عكاسي و فيلمبرداري عروس

آتليه عروس و داماد :

۳ بازديد

يكي از آيتم هاي با اهميت در برگزاري مراسم هايي مثل عروسي و نامزدي , گزينش يك آتليه عالي براي فيلم برداري و عكاسي براي عروس و داماد است .

مراسم عروسي يكي شب هاي ماندگار و مضاعف خوشگل است كه براي ثبت لحظات معاش به اتليه عكاسي مي رويم و عكس عروسي مي تواند يك ياد شود و آن را به فرزاندانمان نشان دهيم .



اهميت داشتن جواز آتليه عروس و داماد :

– عكس ونمونه عكس هاي شما در آتليه نشان داده نمي شود

– از فايلهاي عكس شما به نيكي حفظ مي گردد

– كنسل مراسم نيست

براي مراسم عروسي خويش دلتان مي‌خواهد شايسته ترين شب را ثبت فرمائيد و روزي آنان‌را مشاهده كنيد و شما مي توانيد از عكاسان عالي و رشته و ايده پرداز قرارداد ببنديد .

آتليه عكاسي عروس باتوجه تجهيزات بايستي قابليت و امكان هايي را داشته باشد كه بتوان هر دسته چينش را براي اشكال عكاسي كه مشتمل بر : مدلينگ , عكاسي عروس وداماد , عكاسي اسپرت , است را دارا باشد .

در آتليه عروس با منفعت گيري از نيروي متخصص ها وعكاسان ماهر در مسئله عكاسي وفيلم برداري با اطراف هاي متفاوت چه در درون و چه در بيرون مي بايست براي هر گونه ذوق هر مدل ميزان دارايي آماده شود .

در آتليه عروس و داماد ما عكاسان و فيلم برداران با انگيزه توليد سبكي نو و گوناگون در عكاسي و فيلم برداري عمل دارا‌هستند .

در آتليه ما انگيزه ما رضايت و متانت و آسودگي مشتريان و عروس و داماد هست و از شايسته ترين لوكيشن ها و امكانات و نورپردازي نوين و خوشگل ترين روز را براي شما به ثبت رسانيم .

در آتليه ما ماندگارترين خاطرات را براي شما به ميدان در مي آوريم . آتليه عكاسي ما از اساتيد و نخبگان عكاسي و فيلم برداري در پروژه هاي خويش دعوت به همياري مي‌نمايد و سفارشات مشتريان گرامي اصلا به اشخاص غير كارشناس وخارج از آتليه و بيرون از منطقه عكاسي سپرده نخواهد شد .

آتليه عكاسي ما دارنده جواز قانوني و از اتحاديه عكاسان و فيلم برداران تهران و با سود مندي از شايسته ترين امكانات و تجهيزات براي كيفيت خوب تر در مقايسه با ديگر آتليه عروس وداماد را در ثبت لحظات خنده رو و به ياد ماندني شما رقم مي زنيم .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.