عكس عروسي , چه طور عكس برداري عروسي زيبايي داشته باشيم؟

۷ بازديد


۸ - عكس عروسي راوي مراسمتان , تهيه و تنظيم نمائيد
با عكاس خويش هماهنگ فرماييد كه عكس هايي به طور داستاني از شما تهيه و تنظيم نمايد . آن گاه اين عكس ها را به طوري كه مراسم شما‌را به خير ماجرا نمايد , برايتان تنظيم نمايد تا شما بتوانيد آنرا براي عزيزان و آشنايانتان ارسال نمائيد . اين نوع عكس ها , مراسم عروسي شمارا به طور فيلم نمايش مي دهند كه از فيلم عروسيتان نيز چه بسا زيباتر ميشوند .
۹ - عكس ارگانيك در لحظه هاي يگانه
با عكاس خويش هماهنگ فرمائيد كه درلحظاتي ناب كه درگير تعامل با سايرافراد مي باشيد و راي زني مي‌كنيد , عكسهايي تماما ارگانيك از شما بگيرد . اين عكس ها را مي‌تواند از وضعيت نيمرخ يا اين كه تمام فيس از شما تنظيم نمايد .
۱۰ - عكاسي از رويدادهاي با اهميت عروسي را حتما انجام دهيد
چندين از قسمتها در مراسم شما موجود هست كه از آلرژي خاصي برخوردار ميباشند . مثل گزيده كه همسرتان , رينگ شمارا به دستتان مي نمايد . اين قسمتها را از قبلي به خير و خوبي شناسايي فرمائيد و با عكاس خويش به خير و خوبي هماهنگ باشيد تا اين لحظات را از دست ندهيد .

۱۱ - ژست هاي دلخواه عكس عروسي را ياد بگيريد
ژست عروس و داماد
ژستهاي قشنگ را ياد بگيريد و يك‌سري توشه تمرين كنيد تا بتوانيد مقابل دوربين به نيكي انجام دهيد . همت فرماييد اين ژستها را به طور ارگانيك انجام دهيد تا در عكس عروسي خويش , قشنگتر به لحاظ رسد .

چه‌گونه در عروسي ها بدرخشيم؟
چه گونه در عروسي تك باشيم؟
دو سوال كليدي هر عروس خانمي مدام مي‌پرسد . چه گونه در عروسي ها بدرخشيم؟ چه‌طور در عروسي تك باشيم؟ در زير چندين نكته ي ريز براي اين مسئله ابلاغ كرده ايم .
۱ - پيرايش زيبايي را براي خويش انجام دهيد كه في مابين كليه مدعوين تك باشيد .
۲ - در شرايطي كه مشكلي بر روي صورت شما موجود است , تا گذشته از مراسمتان , آن را بر طرف نمائيد .
۳ - پيرايش تازه را بر روي خويش به هيچ وجه آزمايش نكنيد . حتما مدلي را كه مي‌خواهيد براي شب عروسي خويش استفاده نماييد , از قبلي تعدادي توشه آزمايش كرده باشيد تا مطمئن باشيد كه به شما مي‌آيد .
۴ - رنگ مويي كه گزينش مي‌كنيد , حتما با رنگ پوست و رخ ي شما هماهنگ باشد .
۵ - از آرايشهاي غير متعارف و دوچندان خودداري كنيد .
۶ - از اسباب و اثاث آرايشي ارزان و نامطمئن و مورخ پيشين خودداري كنيد .
۷ - جامه عروس خويش را تا قبل از اين تعدادي توشه حتما پوشيده باشيد و با آن رويكرد رفته باشيد تا به آن به نيكي عادت كرده باشيد .
۸ - تا جايي كه قابليت داراست , از پوشيدن طلا جواهرات بزرگ در‌اين شب جلوگيري فرماييد , چون در صورتي ميزان طلا و جواهرات و زيور آلات شما دوچندان باشد , تحرك مضاعف را از شما ميگيرد .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.