راهنماي تعيين و قرارداد با آتليه عروسي

۲ بازديد


يكي‌از مهم‌ترين قسمت هاي هر مراسم عروسي , عكاسي و فيلمبرداري از مراسم است . عكس و فيلم هاي ياد انگيز از لحظات بي تكرار كه براي مدام به يادگار مي ماند . درين مقاله راهنماي حقوقي به شما ياد‌آوري مي‌كنيم كه در هنگام بستن قرارداد با آتليه عكاسي و فيلمبرداري به چه نكات رسمي اعتنا نمائيد تا خيالتان از عكس هاي مراسم راحت باشد .
گزينش آتليه عروس يكي‌از مهم‌ترين بخش هاي طرح ريزي عروسي است , براين اساس در گزينش آتليه اعتنا مضاعف داشته باشيد و مواقعي مثل ” تجربه و خوش سليقه بودن مجموعه عكاسي و فيلمبرداري ” , “ رعايت اخلاق و رفتار ماهر ” , ” احترام به مشتري ” را با دقت به ذوق وسليقه و ميزان دارايي خويش , در حيث بگيريد .

aroosziba . com
آتليه عكاسي و فيلمبرداري مراسم عروسي تان را از بين يك سري آتليه گزينش نموده ايد و قرارست امــروز براي عقد قرارداد تشريف ببريد , سفارش ميكنم براي امضاي قرارداد , عروس خانم و آقا داماد , هر دو حضور داشته باشند تا ذوق وسليقه هر دو براي گزينش گزينه هاي متعدد و درج در قرارداد , اعلام گردد .
ما به شما امداد ميكنيم تا در حين عقد و امضاي قرارداد , چه مواقعي را علاوه بر مفادي كه از پيش در قرارداد ذكر شده شده‌است , در حيث بگيريد و بصورت كتبي درج فرمائيد تا با فرضي آسان , شايسته ترين و عاشقانه ترين لحظه هاي شما , در كادر دوربين ثبت و جاودانه شود .
از‌آن‌جا‌كه همه آتليه هاي عكاسي , قراردادهايي از پيش فراهم و با فرمتي مشخص و معلوم دارا‌هستند , قطعاً قرارداد پاي كوبي شما نيز در به عبارتي فرمت هاي مهيا , درج شده و به امضاي طرفين ميرسد . در‌اين مواقع و با دقت به آلرژي هاي بالاي عكس و فيلم مراسم , خوبتر است تعهداتي كه از سوي آتليه احتمالا به هر علتي به صحت انجام نشود و موجبات اندوه تان را آماده سازد , در همين ابتدا در قرارداد درج شود و براي آن‌ها شرط باطل و يا اين كه جبران ضرر و زيان اعلام گردد .
قراردادهاي اين چنيني ( قراردادهاي محرمانه ) بر اساس ماده 10 ضابطه دولتي جمهوري اسلامي ايران و با توافق طرفين انعقاد ميگردد , در‌اين ماده رسمي داريم كه : ” قراردادهاي سري نسبت به اشخاصي كه آن را انعقاد نموده اند در‌حالتي كه كه مخالف آشكار ضابطه نباشد , نافذ و براي طرفين واجب الاجراست . ”
در نصيب اوليه اين مقاله ذكر مي‌كنيم كه چه مواقعي بايستي در قرارداد مكتوب شود و در نصيب دوم همين مقاله , بندهاي حقوقي براي درج در قرارداد را اعلام مي‌كنيم كه به شما ياري مي نمايد تا حق و حقوق و دستمزد خويش را تحت عنوان يك طرف قرارداد , بصورت مكتوب درج نماييد و در صورت عدم ايفاي آنها به وسيله آتليه عكاسي , شرط باطل و دريافت ضرر و زيان داشته باشيد .

aroosziba . com
نصيب نخستين راهنماي گزينش و قرارداد با آتليه عروسي :

اعتنا فرمائيد كه در قرارداد دربين شما و آتليه عكاسي , داده ها زير بصورت ظريف ذكر شود ( اكثري از اين داده ها در فرمت هاي قراردادهاي آتليه ها موجود هست و شما مي‌توانيد ساير موردها را در صورت عدم وجود در نوشته قرارداد , با دقت به‌اين راهنما در هر دو ورژن قيد نمائيد ) :

– مورخ عقد قرارداد ( بر بالاي سربرگ قرارداد آمده است )
– شماره قرارداد ( برفراز سربرگ قرارداد آمده است )
– داده ها طرفين قرارداد : درين نصيب بايستي اين داده ها در مورد آتليه ذكر شود ( اسم آتليه , شماره پروانه كسب از اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران , نشاني ظريف , گوشي تلفن , شماره همراه , فكس , اسم مديريت آتليه )

– روز و مورخ مراسم شما
–ذكر ساعت آغاز و خاتمه مراسم ( پايان عمل تيم فيلمبرداري تا پايان مراسم سالن ميباشد و نهايتاً در عمده آتليه ها تا ساعت 111 شب است , در صورت نياز به فيلمبرداري نصف شب يا اين كه ساعت بيش تر حتماً اين موردها در قرارداد به همراه هزينه هر ساعت بيشتر ذكر فرماييد )

– جور تصويربرداري ( مثلاً FULL HD )
– تعداد دوربين حاضر در مراسم
– تعداد فيلمبردار ( جنسيت فيلمبرداران و مدل پوشش آن‌ها )
– هزينه محل ورود آتليه , هزينه محل ورود گلشن
– عكاسي آتليه ( لوكيشن ها )
– عكاسي گلشن ( ذكر همگاني يا اين كه سري بودن گلشن )
– عكاسي مراسم در سالن و رمز مراسم عقد
– عكاسي اسپرت

اتليه عكاسي عروس

انتخاب یک آتلیه عروس خوب از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این تصمیم می‌تواند به شدت بر تجربه و خاطرات مراسم عروسی شما تأثیر بگذارد. آتلیه عروس با داشتن تیم ماهر و با تجربه می‌تواند از زمان ملاقات اول تا لحظه‌ای که عکس‌ها و فیلم‌های مراسم آماده می‌شوند، رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. همچنین، انتخاب یک آتلیه با تجهیزات و تکنولوژی مدرن می‌تواند به بهترین شکل ممکن، لحظات زیبا و ماندگار مراسم عروسی شما را ثبت کند.

 از طرف دیگر، یک آتلیه عروس خوب با ارائه خدمات شخصی‌سازی شده به نیازها و خواسته‌های شما پاسخ می‌دهد و به شما احساس اطمینان و رضایت از خدمات ارائه شده می‌دهد. جستجو برای یافتن آتلیه عروس در شمال تهران نیز می تواند ایم اطمینان را برای شما ایجاد کند که لحظات تکرار نشدنی شما به بهترین وجه ثبت می شود. بنابراین، انتخاب یک آتلیه عروس با دقت و بررسی دقیق می‌تواند به تجربه شگفت‌انگیزی از مراسم عروسی شما تبدیل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.