نكاتي لازم براي خوبتر شدن آرايش و پيرايشدرطول روز عروسي

۵ بازديد


طي روز عروسي شما در كل روز در راءسدقتهمگي قرار داريد و هركدام از مهمان هايتان در زمينه ي شما نظري مي دهند پس شما مي بايست از تماميحيثمثلجامه عروس , تور روي رمز, رقص با داماد , گونه گل تان ( كه در معرض دقتهمگياست) تا پيرايش تان كه از همگيحساسخيس است ; شايسته ترين باشيد .

آرايش و پيرايش عروسي شما نقش دوچندان مهمي را در تعريفبقيه افراد از شما دارااستاين كه شما طي روز عروسيتان مثل يك پرنسس بدرخشيد . ولي ديگر الزاماتنظير تاج , تور , گونه گل و خرقه عروستان هم دراين كه خوبتر به لحاظ بياييد و بدرخشيد بي تاثير نيستند .

يك آرايشگر ماهر را گزينشكنيد و از يك‌سري ماه قبلي هر توشه نزد او رفته و از وي بخواهيد آرايشتان نمايد.
براي صرفه جويي در هزينه خوب تر است اين آزمايش ها را هنگامي كه به عروسي يا اين كه مراسمي دعوت مي‌شويد انجام دهيد كه نيز خيالتان از آرايشگرتان راحت شود نيزاين كه براي مراسم اقوامتان فراهم خواهيد بود .

چنانچه قصد داريد خودتان آرايشتان را انجام دهيد خوبتر است مقاله ي زير را حتما مطالعه نمائيد. اما اين نكات تنها براي پيرايش عروسي نيست و شما ميتوانيد اين نكات را مدام در آرايشتان به عمل بريد .



پوست :

پوست شما با اهميت ترين نصيب در پيرايش صورتتان هست پس مي بايست براي شادابي و شفافيت پوستتان از هفته ها پيشين از عروسي نگهداري هاي حتمي را انجام دهيد . آب مضاعف بنوشيد و تا حد ممكن در معرض نوروروشنايي خورشيد قرار نگيريد .
در‌صورتي‌كه شما پيش از اين مرطوب كننده هاي پوست و لب را استفاده نمي كرديد شرايط كنونيزمان آن است كه خويش را براي روز عروسي فراهمفرمائيد و نگهداري از پوست و لب هايتان را آغازنمائيد. مرطوب كننده هاي پوست سببميشود شما پوست با نشاط تري داشته باشيد و مرطوب كننده هاي لب مفيدند چونسببميگردند رنگ رژ لب به طور يكنواخت و بادوام تري نسبت به لب هاي كم آب روي لب هاي شما قرار گيرند .
عروس هاي با پوست چرب : از هر نوع محلولي كه سبب سازكم آب شدن پوست صورتتان ميگردددوريكنيد با اين فعاليت پوستي كم آب و وحشيانهدرطول روز عروسي خواهيد داشت خوب تر است از يك سري ماه گذشتهبه طورروزمره پوستتان را بشوييد و از متعادل كننده هايي كه براي اشكال پوست مطلوب اند استفادهفرماييد تا به تدريج از چربي بيش تر پوستتان بكاهيد .
يك هفته گذشته از عروسيتان ماساژ صورت را به وسيلهاشخاصيحرفه اي انجام دهيد . در شرايطي كه تا بحال اين عمل را انجام نداده ايد خوب تر است يك ماه گذشته آن را انجام دهيد كه در شرايطي كه پوستتان واكنشي بد نشان بخشيدزمان كافي داشته باشيد .
درطول روز عروسيتان به هيچ وجه از بند , وكس و امثال آن استفاده نكنيد چونمنجرميشود پوستتان بيش تر از حد قرمز رنگ شود و ابداخوشگل نخواهد بود .
يك دستمال را در لابه لاي جور گل تان نهفته فرمائيد .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.