نكات اساسي در گزينش يك آتليه عروس

عكاسي و فيلمبرداري عروس

نكات اساسي در گزينش يك آتليه عروس

۴ بازديد

عكس و فيلم فقط چيزي است كه بعداز پايان مراسم عروسي براي شما باقي مي ماند و دوچندان كليدي است كه با داده ها كافي و مطابق با علايق و ذوق و سليقه خودتان آتليه عروس مراسم را از بين صدها عكاس و آتليه جانور در بازار پيدا فرماييد . در مقاله اين هفته تصميم داريم نكاتي را در باب گزينش آتليه مراسم عروسي تان به شما يادآور شويم تا در ثبت هر چه خوب تر لحظات روز خاص زندگيتان كمكي كرده باشيم . اين داده ها به شما ياري مي كند كه هنگامي از بين دو عكس ميگوييد يكي خوب تر از ديگري است , ‌ علت حقيقي وواقعي تمايز آن‌ها‌را كه معمولا در ناخودآگاه شما صورت مي گيرد , تشخيص دهيد .

نسل روز جاري خواستار عكسهايي مختلف از آنچه در حين عروسي بابا و مادرشان همگاني بوده , هستند! عكس‌هايي ارگانيك و ناگهاني و دور از ژست‌ها و فيگورهاي تصنعي . خوشبختانه امروزه به تدريج عكاسان مبناي كارشان را اين سبك از عكاسي عروسي قرار داده‌اند اما نكته اينجاست كه چه چيزي سبب ساز ميشود يك عكس عالي به لحاظ رسد و اين‌كه شما در ميان مثال شغل هاي عكاس عروسي‌ها مي بايست در ادامه چه چيزي باشيد؟ قابليت‌هاي اندكي موجود است كه مهارت عكاسان را در ساخت تنوع در يك گالري و گالري ديگر نشان مي‌دهد .

نورپردازي :

با هر عكاسي حرفه‌اي و نيمه‌حرفه‌اي كه سخن فرماييد به شما خواهند اعلام كرد كه فروغ ۹۰ % علت عالي يا اين كه بد شدن عكس‌هاست . زماني كه به گالري مثال شغل هاي عكاسان نگاه فرمائيد متوجه خواهيد شد كه با روشنايي به روش‌هاي متعدد بازي شده‌است . برخي از عكاسان عكس هاي به طور كامل روشن و روح‌دار را ترجيح ميدهند در حاليكه بعضي ديگر از نوروفروغ تنها در جهت ساخت احساس و هيجان استفاده ميكنند

نورپردازي مطلوب عكس هاي عروس

زماني به مثال شغل هاي عكاسان و آتليه‌ ها نگاه مي كنيد به موقعيت روشنايي در عكس‌‌ها اعتنا فرمائيد . آيا آن ها بدون‌نور و احساساتي هستند؟ روشن و احساساتي هستند؟ هر عكاسي روش خاصي دارااست . برخي از آن ها «نور ارگانيك عكاسي» را ترجيح ميدهند به اين مفهوم كه آن ها به جاي استفاده از نوروروشنايي فلش دوربين يا اين كه بقيه امكانات ساخت فروغ , از فروغ ارگانيك جانور در اطراف استفاده مينمايند . هر حالت نوري براي عكاسان مختلف است و عكسبرداري از مراسم عروسي در فضاي گشوده با نوروفروغ خورشيد , توان تماما متفاوتي نسبت به عكاسي در فضاي بدون نور مي‌طلبد كه مي تواند در گزينش آتليه دلخواه به شما ياري دهد .

تفاوت در بين عكس هاي موضوع روشن و بدون‌نور

در مثال عمل عكاسان و آتليه ها به شدت نوروروشنايي دهي حتما توجه فرماييد . ساده‌ترين و مهم ترين نكته‌اي كه يك عكاس عروسي بايستي به آن توجه نمايد ( بخاطر جامه عروس ) , تهيه و تنظيم شدت نور‌دهي است , بطوريكه جامه عروس مي بايست در عين اين كه سپيد چشم شود , تمام جزئيات و پستي بلندي‌هايش منعكس باشد . عكس‌هايي در آن خرقه عروس بصورت يك جامه فرم يكدست ( عكس زير , سمت راست ) و يا اين كه با رنگ ملايم خاكستري ( عكس زير , سمت چپ ) چشم ميشود , عكس‌هاي بدي مي‌باشند .

نوردهي بد در هر دو عكس نمايان است

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.