تعيين آتليه عكاسي براي مراسم عروسي

عكاسي و فيلمبرداري عروس

تعيين آتليه عكاسي براي مراسم عروسي

۴ بازديد

تعدادي سال كه مي‌گذرد ديگر كسي يادش نمي‌آيد شب عروسي شما شام چه خورده يا اين كه پذيرايي . صرفا چيزي كه از مهم ترين شب زندگي‌‌تان به يادگار مي ماند و ميتوانيد آن را به بچه‌ها و چه بسا نوه و نتيجه‌هاي‌تان نيز نشان دهيد , عكس و فيلم مراسم است .

قبلي از هر كاري بايستي تحقيق فرمائيد كه شايسته ترين عكاسي كدام است . جايي كه منصف باشد , فعاليت هنري انجام دهد و يادگار خير و خوبي براي شما بگذارد . نكته مهمي كه مي بايست به ياد داشته باشيد اين است كه مدام عكاسي هاي مشهور شايسته ترين نيستند . گهگاه عكاسي هاي مبتدي و تازه كار نيز سرويس ها خلاقانه خيس و بهتري ارائه مي دهند و نيز قيمت خوب تري دارا‌هستند زيرا مي‌خواهند زودتر مشتري شان را پيدا نمايند پس با شما منش
مي‌آيند .

بعضا از تالارهاي عروسي اين ضابطه را وضع و اوضاع كرده اند كه تنها از عكاس هاي طرف قرار بخشيد با خودشان استفاده نماييد و به غير از اين عكاسان , فرد ديگري براي عكاسي و فيلمبرداري اذن ورود به تالار را ندارد .

در‌اين شرايط يا اين كه مي بايست تالارتان را عوض فرماييد يا اين كه تسليم ضابطه سالن گرديد . اما رويكرد سوم اين است كه عكاسي را در دو نصيب انجام دهيد . بخش بيرون از سالن را به آتليه متبوع خويش بسپاريد و بخش باطن سالن را به عكاس و فيلمبردار طرف قرارداد با سالن .

• روتوش بي روتوش

هنگامي داريد گالري و مثال فعاليت عكاسي را مي بينيد اعتنا كنيد عكس‌ها روتوش متعددي نداشته باشد . خيلي از عكاس‌ها اشكالات عكاسي‌شان را با روتوش مضاعف مي‌پوشانند ولي روتوش , فيس شما‌را تصنعي و مصنوعي و از شرايط ارگانيك بيرون مي‌كند و توي ذوق‌تان ميخورد . علاوه‌بر اين كارايي كنيد مكان عكاسي نزديك محل پاي كوبي يا اين كه آرايشگاه باشد تا وقت كمتري را در مسير رفت‌وآمد از دست بدهيد .

قرارداد , صرفا مرجعي است كه در هنگام پيدايش اختلافات ميتواند به ياري شما بيايد . همگي جزئيات توافق شده را در قرارداد ذكر فرمائيد . از زمان حضور عكاس و فيلمبردار در محل برگزاي جشن و پايكوبي عروسي گرفته تا مبالغ بيش تر كاري , تحويل دادنيهاي كليدي , روند فيلم برداري و خلاصه هر آنچه كه در كلام هاي شفاهي مطرح مي‌شود .

• مواظب بدقولي باشيد

برخي از آتليه‌ها عكس بزرگ عروس و داماد را به‌عنوان كادو شب عروسي به آنان ميدهند . حتما موقع قرارداد از آتليه بپرسيد دقيقا چه خدماتي به شما ارائه ميدهد . قرار است كليپي براي شما پخش كنند؟

حتما قبلي از قرارداد بستن بپرسيد هزينه چاپ عكس يا اين كه صحيح كردن گالري روي هزينه‌اي كه پرداخت مي‌كنيد اعمال مي شود يا اين كه خير . بعضا از آتليه‌ها فولدر عكس‌هاي گرفته شده را به شما نمي‌دهند تا تنها عكس چاپ شده را از خودشان بخريد و عكس را خيلي گران‌تر با شما اكانت مي‌كنند . تا جايي كه ممكن است با آنها قرارداد نبنديد . مورخ تحويل گالري و چگونگي آن را نيز حتما با آتليه چك كنيد .

•امنيت عكس‌ها

خوبتر است آتليه‌اي كه كار شما‌را انجام مي دهد , آشنا باشد . نيز از آن جهت كه كارشان و چگونگي تحويل آن را ديده‌ايد و مطمئن ميباشيد , نيز از آن جهت كه امنيت عكس‌هاي شما تامين شود .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.