۶نكته داراي اهميت در گزينش جامه عروس

۳ بازديد

اگر در شروع برگزاري مراسم ازدواج‌ يا اين كه در تب و تاب خريد و برنامه‌ريزي براي بزرگ‌ترين رخداد زندگي‌تان ميباشيد البته بين تمامي اين تدارك‌ديدن‌ها و گونه هاي و اقسام طرحها و مدلها و چه بسا قيمتها , تشويش تعيين و تعيين خرقه عروس خانم‌ نيز به دغدغه‌هايتان بيش تر شده , اين نوشتار ممكن است امداد خير و خوبي به شما خواهد كرد تا در شش گام مناسبترين جامه عروس را تنظيم نماييد .

قدم نخستين :
در لحاظ تصاحب كردن فرم و طرح اندام مهم ترين فاكتور براي تعيين يك لباس‌ عروس دلخواه است . در كنار طرح اندام , فرم كلي صورت و چه بسا رنگ پوست نيز از فاكتورهاي تاثيرگذار است . به عنوان مثال ‌خانم‌هاي ريز نقش هيچ گاه نبايد دنبال لباس‌هاي عروس با پف‌هاي دوچندان دوچندان بروند چه بسا به بها آپ تو ديت بودن و زيبايي اين لباس‌ها . نمونه ديگر اين كه خانم‌هايي با پوست سبزه نبايد به تفكر لباس‌هاي سپيد يخچالي باشند!
قدم دوم :
فاكتور بعدي , تعيين خرقه عروس , با اعتنا به مدلي است كه براي موها در حيث داريم . اين فاكتور در تعيين تور دلخواه از حيث دسته پباده سازي و كوتاه و بلندي , مضاعف تاثيرگذار است . به عنوان مثال در شرايطي‌كه قرار است شينيون پشت رمز و خيلي بالا نباشد گزينش دلخواه , يك تور عمل شده كوتاه است خير بلند! يادتن باشد جور گيسو در گزينش گريبان مطلوب براي خرقه عروس نيز نقش بسزايي دارااست .
قدم سوم :
سطح بعدي دخالت دادن ذوق فردي با در لحاظ به چنگ آوردن معيارهاي قبل , يعني فرم اندام و مد روز است . ولي بايستي اعتنا كنيم كه ذوق و سليقه ما در گزينش جامه تا هنگامي مي تواند نقش صحت در گزينش ما بازي نمايد كه قواعد پباده سازي را زير پا نگذارد . به عنوان مثال نبايد به دليل اعمال ذوق و سليقه فردي در گزينش جامه ايرادهاي اندامي‌‌مان را بيشتر به تصوير بكشيم! نبايد فراموش كنيم كه نقش جامه عروس اين است كه مارا زيباتر از مدام نشان دهد .
قدم چهارم :
خوب تر است گذشته از تعيين پاياني , تصوير لباسي را كه با دقت به ذوق وسليقه و خواست شما قرار است برايتان دوخته شود از نزديك ملاحظه كنيد . يك پباده سازي صحيح با در لحاظ دريافت كردن تمامي جزئيات مي تواند تصوير قربت از لباسي كه قرار است بپوشيد , به شما بدهد . روي به عبارتي تصوير ميتوانيد نكاتي را كه دوست نداريد يا اين كه ترجيح مي‌دهيد طولاني تر شود , به طراح گوشزد نمائيد تا سود پاياني فعاليت دقيقا به عبارتي چيزي باشد كه بارها در ذهن‌تان ديده‌ايد خير چيز ديگر!
قدم پنجم :
توجه فرماييد كه تعدد دفعات پرو نشان دهنده توجه عمل مزون , يا اين كه طراح نيست! چرا‌كه در‌حالتي كه دوخت و دوز مبني بر قواعد پباده سازي , توجه در جزئيات و الگوي صحيح انجام بگيرد , تنها دو توشه پرو چهت نيل به فيض مناسب كافي است . به خاطر داشته باشيد كه يكي‌از معيارهاي سنجش مهارت طراحان جامه , بضاعت و توان آن‌ها در كشيدن الگوهاي مطمئن براي خرقه آن نيز فارغ از تكرار دفعات يا اين كه شيوه امتحان و خطاست!
قدم ششم :
يكي مهم ترين فاكتور‌ها چهت نيل به تعيين صحيح , شم راحتي و امنيت در خرقه است . بخصوص كه عروس بايستي ساعت‌هايي طولاني‌ با اين جامه كه ابدا قابل مقايسه با لباس‌هاي معمولي نيست , كنار بيايد! وزن دلخواه و اثبات ماندن آن روي تن , سواي حركت‌و چرخش‌هاي مازاد اعم از مواقعي مي باشند كه به پوشنده خرقه حس راحتي و امنيت ميدهند .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.