آشنايي خصوصيات يك نامزد حسود و بخيل

عكاسي و فيلمبرداري عروس

آشنايي خصوصيات يك نامزد حسود و بخيل

۴ بازديد


۱ . نامزدتان بخيل است چنانچه تمامي رفتارهاي شما‌را به توجه زير لحاظ داردو هر روز و هر ساعت و هر دقيقه شما‌را در اختيار گرفتن مي نمايد . سراغ گوشي تلفن همراهتان مي‌رود , اس‌ام‌اس هاي وارده را مي‌خواند و مي‌خواهد سر ورود به ورقه شما در صفحات مجازي را داشته باشيد .

۲ . نامزدتان بخيل است در شرايطي‌كه به خاطر زماني كه براي دوستان عزيز يا اين كه خانواده تانمي گذاريد شما‌را مورد بازخواست قرار ميدهد .


۳ . نامزدتان حسود و بخيل است در شرايطي‌كه هر حرفي كه به وي بزنيد آن را نشانهاي براي بي وفايي شما به خودش مي داند و هميشه مي‌خواهد مچ تان را بگيرد .


۴ . نامزدتان بخيل است در حالتي كه شمارا صرفا و صرفا مال خودش مي داند و از هر تعريف و تمجيدي كه سايرافراد از شما بكنند به خشم ميايد يا اين كه استرس مي‌گيرد .


۵ . نامزدتان بخيل است كه در شرايطي كه هنگامي ظواهر تروتميز شمارا براي رفتن به دفتر يا اين كه ديدن عزيزان تان مي بيند برخورد نشان ميدهد .


۶ . نامزدتان حسودوبخيل است در صورتيكه به روابطي كه شما با همكارانتان داريد ترديد مي نمايد .


۷ . نامزدتان بخيل است در‌حالتي كه شمارا تهديد مي نمايد يا اين كه موقع بحث كردنمي خواهد با شكستن استكان , مشت كوبيدن توي در و ديوار و . . . شمارا بترساند تا جوري كه وي مي‌خواهد خوي نماييد .
به نقل از آكاايران :
۸ . نامزدتان حسودوبخيل است در حالتي‌كه تحملحرف زدن معمولي شما با هيچ مرد ديگري را نداردحتي در شرايطي كه آن مرد اخوي يا اين كه پدرتان باشد!

۹ . نامزدتان حسود و بخيل است در صورتي‌كه حاضر نيست تنهايي گام از گام برداريد و ميخواهد همگي جا همراه شما باشد و ابدا زمان صرفا ماندن به شما نمي دهد و به عذر اين كه دلش تنگ شده يا اين كه نگران شماست يا اين كه ميخواهد مراقب تان باشد , حضور هميشگي شما‌را مي‌خواهد .

۱۰ . نامزد شما حسودوبخيل است در صورتي هميشه از اين كه شمارا از دست بدهد و اين‌كه در اين حالت چه بلايي سرش مي‌آيد صحبت ميزند . مرد بخيل احتمال دارد خودش را بيش تر از حد عالي نشان دهد و با عشق اش شما‌را كلافه نمايد .


۱۱ . نامزدتان حسودوبخيل است درصورتي كه روزي روستا توشه از شما مي‌پرسد كه دوستش داريد يا اين كه خير و چه بسا اين عمل را با عصبانيت انجام ميدهد يا اين كه با خشونت از شما ميخواهد كه عشق خودتان را به وي ابراز نمائيد .


۱۲ . نامزدتان حسود و بخيل است در حالتي كه روزي آبادي توشه به شما زنگ مي‌زند و ميخواهد جزئييات كارهايي را كه طي روز نموده ايد بداند . در ضمنمرد بخيل در حالتي كه يكي دو توشه به گوشي تلفن هايش به هر ادله پاسخ ندهيد عكس العمل نشان مي‌دهد و چه بسا احتمالا سرتان اعطا كرد بزند .


۱۳ . نامزدتان حسود و بخيل است در حالتي كه پيش شما از ديگرافراد بدگويي و غايب بودن مي نمايد و همت مي نمايد آنان‌را در ذهنيت شما وخيم نمايد تا براي مدام پيشش بمانيد و دوستش داشته باشيد .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.