كت شلوار دامادي

عكاسي و فيلمبرداري عروس

كت شلوار دامادي

۳ بازديد

مسلما يك كدام از گزينش هاي آقايان خوش تيپ همين كت و شلوار چهارخانه است كه‌اين همين سال ساليان روي بورس مي‌باشند و بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند . ما هم از اين قضيه استفاده كرديم و درين مقاله به اصول پوشيدن كت و شلوار چهارخانه اشاره خوا‌هيم نمود .
۱ - كت و شلوار چهارخانه به چه اشخاصي مي آيد؟
از آنجايي كه طرج هاي چهارخانه توهم كوتاه خيس بودن و عريض خيس بودن تن را به چشمان مخاطبين منتقل مي نمايند خوبتر است كه‌اين دسته كت و شلوار را اشخاص بلند قد و لاغر بپوشند . در حالتي‌كه هيكل شما تاسيس شده است و ورزش‌كار مي باشيد پوشيدن آن مانعي ندارد و شما‌را خوشتيپ خيس نشان ميدهد . چهارخانه را درشت گزينش فرماييد و به رنگ آن‌ها هم خيلي اعتنا نماييد .

۲ - به چه شكل كت و شلوار چهارخانه را با خرقه هاي ديگر ست كنيم؟
ست كردن كت و شلوار با پوشاك ديگر تيپ شما فعاليت مشقت نيست . ست كردن رنگ خطوط تيشرت چهارخانه با بليز يا اين كه گريبان اسكي ( فصول سرد ) كه زير آن ميپوشيد يكي‌از راه و روش هاي شماست . منش ديگري كه پيش رو داريد ست كردن رنگ كت و شلوار با رنگ پيراهنتان است . شايسته ترين مخلوط رنگ سال جاري كت و شلوار آبي به همراه چهارخانه هاي روشن خيس نظير سپيد و تي شرت سپيد و كراواتي با رنگ بشاش خيس است .

۳ - بايدها و نبايد هاي پوشيدن كت و شلوار چهارخانه
• كت و شلوار چهارخانه را در دفتر بپوشيد ( اين عمل جذابيت و شادابي خاصي به تيپ شما ميدهد )
• پوشيدن كت و شلوار در مراسمي كه به آن دعوت ميشويد مانند عروسي ها هم در شرايطي‌كه به طور اصولي ست شود مخلوط زيبايي ساخت مي نمايد .
• به هيچ وجه كت و شلوار چهارخانه را در مذاكره هاي كاري نپوشيد . داد و فرياد اين رنگ ها سبب ساز خسته شدن ديده گفتمان گرها ميگردد و اين نكته جالبي نخواهد بود .
• اين جور كت و شلوار را در مراسم سوگواري يا اين كه ختم به بدن نكنيد . اين نكته كوچك از قانون ها بي آلايش مد است كه بايستي رعايت شود .
اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.