با رنگ سال تغيير و تحول دكورا سيون بدهيد

۲ بازديد

رنگ سال , سبز گريني و بنفش فرمان روا پسندي است . دو رنگي كه مي‌توانيد در دكورا سيون خانه خودتان از آن ها استفاده نماييد . اضطراري نيست براي تغيير‌و تحول چينش هزينه چنداني فرمائيد با مقداري خلاقيت و با استفاده از رنگ سال مي‌توانيد به استقبال فصل بهار و عيد نوروز برويد
تحريريه نوعروس/ميترا شكري : در صورتي‌كه جز آن نوع از اشخاص ميباشيد كه دلتان مي‌خواهد مدام روي مدار مد جنبش فرمائيد و طبق رنگ سال چيدمان جديدي در خانه‌تان بچينيد , به هيچ وجه نگران نباشيد . نياز به خرج كردن هاي يك سري ميليوني نداريد . ميتوانيد با هزينه‌هاي معمولي يك‌سري وسيله ي تزئيني بخريد و مابقي چيزها را با ذوق و خلاقيت خودتان رئيس فرمائيد . سال جاري اوليه از سوي شركت بنجامين رنگ بنفش فرمانروا پسند تحت عنوان رنگ سال گزينش شد البته يك سري روز بعد از آن شركت پنتون رنگ سبز گريني را تحت عنوان رنگ قانوني سال 2017 گفت كه هر دو اين رنگ ها رنگ هاي ملايم و دلنشيني بودند . به همين جهت شما ميتوانيد هرمورد از رنگ هايي كه به ذوق ي شما نزديك خيس است را گزينش نماييد و آن را در چينش منزلتان استفاده فرماييد .


خلاقيت به خرج دهيد
براي تغيير دادن چيدمان حتما اضطراري نيست از صفر تا صد وسايل منزل را عوض فرماييد . اين عمل خير فقط خرج متعددي را روي دست شما مي‌گذارد , بلكه منجر ميگردد اسباب جديد و نو جهيزيه شما كه يك نو عروس مي باشيد بي استفاده و دست نخورده توي گنجه خاك بخورد . به همين بهانه كافي است يه خرده خلاقيت داشته باشيد تا بتوانيد به چينش خانه تان رنگ و بوي نو بدهيد و آن را به رنگ سال در بياوريد .
در شرايطي‌كه تصميم داريد كه بيس وسايل منزل را عوض نمائيد و رنگ سال بيشتر در منزل ي شما به ديده بيايد مبلمان گزينش صحيح تري است . ولي تغيير دادن مبلمان هزينه ي متعددي را به شما زور مي نمايد كه براي يك زوج برنا كه جديد معاش مشترك شان را استارت كردند به هيچ وجه منطقي نيست . به همين منظور ميتوانيد با بده بستان پارچه هاي مبل اين عمل را انجام بدهيد . دكان هاي متعددي مي‌باشند كه پارچه مبلي ميفروشند و خودشان نيز ردوبدل آن را انجام مي دهند . پس با خيال و خاطر راحت ميتوانيد طرح متبوع خويش را تعيين فرماييد و با تغيير دادن پارچه مبل ها , صورت نو اي به دكورا سيون منزلتان بدهيد . تغيير و تحول فرش با رنگ سال البته آيتم ي قابل قبولي نيست . رنگ سبز براي فرش متعددي گويا است و از طرفي محيط را كوچك نشان ميدهد پس بدور فرش را خط بكشيد و به سراغ خلاقيت در چيزهاي ديگر برويد .

آشپزخانه مي‌توانيد تا حد متعددي دست شما‌را در تغيير‌و تحول دكورا سيون گشوده نمايد . اين روز ها كه ذوق ها درسمت پارچه ها و وسايل گلگلي رفته است ميتوانيد با خريد ست پارچه اي وسايل آشپزخانه با هزينه ي كم و حدودي 300 هزار تومان محيط آشپزخانه تان را قشنگ نمائيد . افزون بر آن ميتوانيد با تصحيح كردن گلدان هاي هيجان انگير از با شيشه هاي نوشابه ي كوچك محيط منزل را آكنده از گل نماييد . تعدادي زماني مي‌شود كه شيشه هاي نوشابه هاي ديرين و كوچك وارد بازار شده‌است و مي‌توانيد به چند كه ميخواهيد آن را تنظيم نمائيد و با استفاده از يك رنگ گواش و پارچه و روبان آن‌ها‌را تزيين فرماييد و به خيل‌عظيم آن را در منزل بگذاريد و با ذوق و سليقه ي خودتان در آنها گل بگذاريد . وجود گل در منزل مدام به بالا رفتن روحيه امداد مي نمايد و افزون بر آن همين كه شما از ذوق و سليقه ي خودتان براي تزيين و تغيير‌و تحول چيدمان خانه استفاده مي‌كنيد ذوق وسليقه و خلاقيت شمارا نشان ميدهد .

خريدهاي كوچك و كاربردي
زماني كلام از خلاقيت ميزنيم بدين معنا نيست كه اصلا نبايد خريد فرماييد به‌اين مفهوم است كه با خلاقيت ميتوانيد هزينه هايتان را در روزهاي عيد مدير نماييد . ولي در صورتي طاقت و قابليت و امكان آن امور را نداريد ميتوانيد با خريدهاي كوچك و كاربردي رنگ و صورت جديدي به منزل بدهيد . براي اين عمل ميتوانيد وسايل دكوري را عوض فرمائيد يا اين كه چيزهاي نو با تم رنگ سال خريداري نمائيد.

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.