شما مي‌پنداريد مردها زنان با آرايش و پيرايش غليظ را مي پسندند يا اين كه فارغ از آرايش؟

۳ بازديد




كشيدن خط ديده – ريمل - رژ لب و نوع و… اينها شغل هاي روزانه و روتين اكثري از زنان جهان ميباشند .
ولي اكثري از آن‌ها به خطا به سراغ اين اسباب و اثاث مي‌روند به اين دليل كه انگيزه آنان جلب اعتنا است اما در واقع اين تاءمل نادرست است .
در بريتانيا طبق سخن ها ۴۰ درصد از زناني كه پيرايش مي نمايند آن نيز از دسته غليظ عشق به جلب اعتنا جنس مخالف دارا‌هستند اين ارقام در كشورهاي گوناگون متعدد است .
پس از از حيث سنجي از ۱۰۰۰ زن و ۵۵۰ مرد اين فيض به دست آمده است كه از هر ۱۰ زن يكي براي جلب دقت مرد پيرايش مي نمايد ولي اين ارقام مرتبط با يك سرزمين اروپايي است و در باب ميهن خودمان به راحتي ميتوانيم تشخيص دهيم كه چقدر ارقام مختلف است .
جذاب است بدانيد كه ۲۸ درصد از زنان نيز براي داشتن شم عالي نسبت به خودشان به سراغ پيرايش مي‌روند .
۱۷ درصد از زنان درين لحاظ سنجي گفته اند كه در حالتي كه آرايش و پيرايش كرده نباشند قرار هاي حساس خويش را لغو مي نمايند .
۱۴ درصداز زنان چه بسا جثارت خارج داخل شدن از منزل سواي داشتن اسباب و اثاث آرايش و پيرايش باطن كيفشان را ندارند .
اكنون ببينيم حيث مردان چيست؟
پيرو همين مقاله پس از بازگو كردن اذهان و عقايد زنان در باب آرايش و پيرايش درباره ي متبوع مردان نيز كلام شده‌است كه احتمالا تا حدودي غير قابل پيش گويي بوده باشد .
آري ! مردان زناني را كه پيرايش كمتري دارا‌هستند را بيشتر مي پسندند و شمار مرداني كه زنان را با صورت ارگانيك شان مي پسندند ۳۳ درصد بيشتر است .
همان گونه كه گفتيم اين اعداد وارقام مرتبط با يك مرزو بوم اروپايي است در حالي كه آن ها هيچ عقايد خاصي نظير ما ندارند اين نوع فكر مي‌كنند و معتقدند كه يك زن با صورت ارگانيك زيباتر و جالب خيس است پس مطمئنا در كشورهايي كه عقايد سفت تري دارا هستند نظرها مخالف براي جذابيت زنان با پيرايش درصد بالاتري خواهد داشت و اينجاست كه تمام نكاتي كه آئين اسلام براي زيبايي يك زن ابلاغ نموده است را حتي‌د‌ر كشورهاي غربي هم مي‌بينيم .
اتليه عكاسي عروس















تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.