بايد و نبايدهاي كفش عروسي

عكاسي و فيلمبرداري عروس

بايد و نبايدهاي كفش عروسي

۲ بازديد

 خدمات عروسي

كارايي فرمائيد روز قبل از عروسي حتما كفش هاي تان را بپوشيد تا پاهاي تان به ميزان ي كفش و مدل كفش عادت كند و در شرايطي‌كه كفش تان چرم است پاهاي تان در آن جا باز كند تا براي عروسي كارتان راحت باشد . در حالتي كه كه امكان پوشيدن لباس عروس تان را داشتيد حتما اين عمل را به همراه پوشيدن كفش هاي تان انجام دهيد و با آن برقصيد و روش برويد . زيرا راه و روش رفتن با يك كفش پاشنه دار با لباس پف دار و حجيم كار سختي است و به تمرين نياز دارد
اگر به جور كفش هاي تان خيلي وسواس داريد و كفش هاي پاشنه كوتاه و راحت را نمي پسنديد يك پيشنهاد به شما مي كنيم : حتما دو جفت كفش براي عروسي تهيه نماييد . يك جفت كفش دلخواه و مورد پسندتان كه براي عكاسي آتليه و خوشامدگويي به مهمانان مي توانيد استفاده كنيد و يك جفت صندل يا كفش راحت با پاشنه كوتاه تر و ترجيحا جلو باز و پشت باز كه براي عكاسي باغ و رقصيدن در مراسم تان از آن استفاده كنيد 

اتليه عكاسي عروس


معمولا كفش هايي كه پاشنه هاي خيلي بلند ( ده سانتي متر ) يا خيلي ظريف دارند براي عروس خانم مناسب نيستند . ضمن اين‌كه خط مش رفتن اورا غير طبيعي جلوه مينمايد تعادل او را نيز بر هم مي‌زند و احتمال زمين خوردن اورا زياد مي‌نمايد .
بعضا از عروس خانم ها به جهت اختلاف قد زيادي كه با شوهرانشان دارند مرتكب چنين اشتباهي مي گردند ولي بايستي بدانند كه زمين خوردن عروس خيلي بدتر از اختلاف قد است .
بهترين كار اين است كه كفش پاشنه بلندتان را تنها براي عكاسي استفاده فرماييد و يك كفش با پاشنه مناسب براي مراسم عروسي در حيث بگيريد .
پيشين از خريد كفش عروسي حتما اين مقاله را بخوانيد ( تمام نكات در زمينه‌ي خريد كفش عروسي و نامزدي )
سعي نمائيد كفش ها يتان با لباس تان هماهنگي داشته باشد . در شرايطي‌كه خرقه تان ساتن است كفش ساتن بخريد . در شرايطي‌كه خرقه تان گيپور است از همان گيپور روي كفش تان بدهيد . در‌صورتي‌كه كناره تور سرتان روبان دوزي داراست كفش روبان دار بخريد , در شرايطي‌كه روي جامه تان شكوفه دارااست روي كفش تان نيز شكوفه بزنيد . در شرايطي‌كه كه كفش مورد نظرتان را پيدا نكرديد مي توانيد تكه اي از پارچه خرقه عروس تان را به يك كفاش ماهر بدهيد و مدل مورد نظرتان را به اوسفارش دهيد . صرفا بايد مراقب بدقولي هاي احتمالي باشيد .
هنگام خريد كفش عروسي يا نامزدي تكه اي از پارچه ي لباس تان را به همراه داشته باشيد تا بتوانيد رنگ كفش و خرقه را با هم هم خواني دهيد . توجه نماييد كه والور رنگ هاي نباتي و شيري و سفيد به هم نزديك است و ممكن است شمارا در گزينش در گير غلط كنند .
گذشته از خريد كفش عروسي حتما اين مقاله را بخوانيد تمام نكات در مورد خريد كفش عروسي و نامزدي چنانچه جامه عروس تان كوتاه و فانتزي است حتما كفش خاص و فانتزي گزينش فرماييد تا با لباس تان هماهنگ باشد . معمولا كفش هايي با بندهاي بلند كه به صورت ضربدري روي ساق پا بسته مي گردند مي توانند به پاهاي تان زيبايي خاصي بدهند .
در هر حال در صورتي‌كه ميزان قد جامه عروس طوري باشد كه كفش عروسي معين باشد حتما بايد در خريد كفش ذوق به خرج دهيد .
چنانچه كه شب قبل از عروسي كفش هاي تان را به صورت امتحاني پوشيديد و شم كرديد به پاهاي تان فشار مي آورد مي توانيد يك سري برگه خبر نامه را مچاله و با آب ليمو خيس فرماييد و در كفش فرو نمائيد و بگذاريد تا صبح به همان حالت بماند . با اين فعاليت كفش شما پاره اي جا باز مي‌كند .
هنگام خريد كفش عروس به محل برگزاري عروسي توجه نماييد . اگركه عروسي در باغ برگزار مي شود كفش هايي كه پاشنه هاي بلند و باريك دارند تعيين نيكي نيستند . زيرا پاشنه كفش در خاك و چمن و سنگ ريزه ها فرو مي رود و هم كفش تان خراب مي شود و هم مانع شيوه رفتن شما مي گردد . در حالتي كه كف سالن سنگ يا سراميك است

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.